لباس تاناکورا
فروش وسایل نقلیه سنگین
فروش کامیون دست دوم قسطی،قیمت ماشین سنگین دست دوم

کتابفروشی ایرانی در سوئیس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس متراژ مکان و فضای نصب کابینت: نکات حائز اهمیت برای داشتن عایق­بندی ایده­آل نوع وانت بار انواع نقاشی ساختمان روش‌های قالیشویی انواع نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل کدامند؟ اما چرا به مرور زمان خرید نهال گردو بیشتر از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفت ؟ رگال آهنی ازدواج بین المللی در ترکیه پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت نصاب سقف شیروانی در کرمان دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران انواع ارتودنسی آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه


لباس تاناکورا

لباس تاناکورا 
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع پرده استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زنانه کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع شال و کلاه استوک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در لباس تاناکورای کاملا نو ( پوشاک استوک ) را به صورت عمده و خرده در فضایی بزرگ واقع در مهاباد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
پوشاک استوک با لباس تاناکورا فرق داشته و به صورت خلاصه می توانیم عرض نماییم پوشاک استوک همان لباس تاناکورای کاملا نو است که هنوز استفاده نشده و در خود فروشگاه های اروپایی مانده است و فروش نرفته است، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت یا کانال های تلگرامی ما مراجعه نمایید.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
فروش پوشاک استوک و لباس تاناکورا به دلیل اینکه خرید آنها در اروپا به صورت کیلویی است در تاناکورای مهاباد نیز به صورت کیلویی به فروش می رسد و فقط در سطح خرده فروشی به صورت تیکه ای فروش دارد.
خریدار بهتر می تواند تصمیم بگیرد و به راحتی جنس مورد نظر را از نظر دسته ( مثلا لباس مجلسی یا لباس زیر یا شال و ... ) انتخاب می نماید. در پوشاک کیلویی استوک انتخاب دسته ی پوشاک محدود بوده، مثلا فقط می گویند میکس زنانه یا میکس زنانه ی تابستانی ، میکس بچگانه و ...
دسته ای از پوشاک استوک :
کمربند استوک شامل اقلام زیر بوده و جهت ثبت سفارشات و آگاهی از آخرین اخبار و بروزترین قیمت ها و میکس و تنوع محصولات کمربند ، سایز بندی و ... حتما از طریق کانال های مجازی و وبسایت های رسمی کسب اطلاع فرمایید.
کمربند چرم زنانه
کمربند چرم مردانه
کمربند چرم بچه گانه
کمربند فوم زنانه
کمربند فوم مردانه
کمربند فوم بچه گانه
کمربند پلاستیک زنانه
کمربند پلاستیک مردانه
کمربند پلاستیک بچه گانه

سخن آخر مدیر فروش :
لطفا با کارشناسان ما در واحد مدیریت بازرگانی و فروش مجتمع هماهنگی نموده تا با راهنمایی کاملتر و به روز شما را از نحوه دقیقتر فروش آگاه نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : مدیر تاریخ : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به فروش وسایل نقلیه سنگین مي باشد.